Karşınızda beş yaşında çocuk var sanki anuna koyayım herkeste bi değişik haller, bi azarlama çabası


edit:twitterımı da özlemedim değil

dunyaninortancacocuklarindan:

artefactedirreligion:

Rest in peace.

Dimebag Darrell Abott (Pantera/Damageplan)

Jeff Hanneman (Slayer)

Peter Steele (Type O Negative/Carnivore)

Clive Burr (Iron Maiden)

Cliff Burton (Metallica)

.

sutyenkornisi:

hogwartsmektubu:

sutyenkornisi:

hogwartsmektubu:

sutyenkornisi:

hogwartsmektubu:

Hilkat garibesi mi fsjbfskbvadihfbafbaksufvaksyvfq ya xvajbasojadv elf çizicektim yamuk yumuk oldu sutyenkornisi

elften başka her şey sakdasbd

Git bana elf çiz görücem

çizebileceğini iddia eden sensin ama :d benim öyle bir iddiam yok karşim.

Çizebilicem demiyorum zaten kafama göre bilog yaptığım yapamadığım her şey burada snwjskdn

attıysan onu öyle bir iddian var demektir ülen.

yok vala sözü çok sevdim boş kalmasın diye fötö var üstünde

sutyenkornisi:

hogwartsmektubu:

sutyenkornisi:

hogwartsmektubu:

Hilkat garibesi mi fsjbfskbvadihfbafbaksufvaksyvfq ya xvajbasojadv elf çizicektim yamuk yumuk oldu sutyenkornisi

elften başka her şey sakdasbd

Git bana elf çiz görücem

çizebileceğini iddia eden sensin ama :d benim öyle bir iddiam yok karşim.

Çizebilicem demiyorum zaten kafama göre bilog yaptığım yapamadığım her şey burada snwjskdn

sutyenkornisi:

hogwartsmektubu:

Hilkat garibesi mi fsjbfskbvadihfbafbaksufvaksyvfq ya xvajbasojadv elf çizicektim yamuk yumuk oldu sutyenkornisi

elften başka her şey sakdasbd

Git bana elf çiz görücem